IF I LET YOU GO;

Fredag; var somsagt bara hemma och myste med familjen. Åt först god mat och prata sen kolla jag på film med maja. maja sov sen inne hos mig.

lördag; Gick upp halv 9 fixa iordning oss sen for vi till borlänge. Köpte mig en grön everest dunjacka. Helt okej faktiskt. Orkade inte leta efter något bättre så det fick bli den. (lägger upp bild på den sen) Åkte vidare till Karin och fikade. Thea hennes dotter, så sjukt sööt. Så mkt spring i hennes ben så det är inte klokt. Vi åkte hem vid halv 1 tror jag. Direkt när jag kom hem skriva jag isär min säng, hoppas på att vi hämtar den andra nästa helg. Jag gick till Linus och andreas halv 4. Jag & andreas åkte hem 6 sen va jag med hans familj hela kvällen ♥

Söndag; Vaknade 10 åt frukost och tog det lugnt hela förmiddagen. Åkte hem 2 och städade undan på mitt rum och packade till pappa. Gick till pappa och lämnade sakerna sen gick jag till rocky. Skritta en sväng på han sen hem och käka sen in i duschen. Ringde Andreas och gick upp tilll han och Linus.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback