MYSIG HELG , MASSOR AV TACK!

fredag; ja där vet ni ju nästan redan vad jag gjorde. Fyllde somsagt år. Andreas kom till mig efter skolan så var med han tills han skulle dra till leksand , så där blev jag dissad :-(  Men iaf när han hade dragit gick jag till mamma och thorsbergarna & co kom till mig och fikade, massor av fina presenter fick jag.STORT TACK! Mikkiz & jenny kom sen och förgyllde min kväll. Fikade & spelade spel, mamma bjöd på thaimat och allt var super. Vi gick ut en sväng sen också men det var skapligt dött ute...

lördag; Vaknade tidigt för jag hade tänkt gå till farmor & farfar ett tag.  Gick dit & fikade, shiit vad jag hade saknat dom kom några tårar.. älskar er ♥ Jag var där ganska länge men till slut fick jag gå eftersom att jag skulle till pockan också. Red en sväng sen hem och äta på greken med pappa, Mkt gott vill jag lova. Pappa skjutsa mig sen till jennifer. Saknat jennifer hade jag också.

söndag; Vaknade halv 10. Låg och pratade ett tag sen åt vi frulle och 12 drog vi in till ishallen och checkade hockey. Träffade Oscar. mkt saknad var du också! älvdalen vann med 5-3 tror jag. hm hejja hsk! det kan ju behövas :-) Fick skjuts hem, packade mina saker & kollade på sim EM. Andreas kom senare och  hämtade mig.

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback