THATS WHO I'AM;

Har tyckt att blogga har vart ganska tråkigt på sista tiden eller ja ett tag iaf. Har inget roligt/intressant att skriva om iaf så vad är det för mening då? jag menar då tycker väl ingen att det är kul att läsa om det inte ens är något roligt. jaja nu tänkte jag iaf blogga lite även fast det inte finns så mkt att säga.

Mina dagar sen sälen har vart ganska lugna. Har vart i ishallen en stor del & umgåtts med andreas&jenka. Idag skulle jag ha kollat på hockey med jennifer men det var 20 minus ute och jag hatar kyla speciellt när det är två siffrigt! Så stanna hemma ist och gjorde nytta. Städade rummet,toaletten & köket. Nån måste ju göra det också. Sen har jag inte gjort så mkt mer. Duschat,bastat,måla naglarna och sen spar jag resten tills imorgon. Måste bara gå upp i tid, funderar på 9. Då har jag 5 timmar på mig tills andreas kommer och hämtar mig. Så mkt mer har jag väl inte att skriva om. Jag slänger nog upp ett inlägg imorgon också för jag måste visa klänningen jag kanske ska ha imorgon men jag vet inte, har ju aldrig klänning. Kommer bara kännas konstigt.  peace out

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

så jävla söt! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback