CHILLIIDILL!!

Då har man nyss käkat då.  iaf så blev det molly idag , vi har mest chillat. Eller a vi har bara chillat :-D jag blev hel flummig tillslut låg jag på golvet med jelly beans , haha jag tog dom av molly (aa'  helt okej godis. Men nu ska ag sluta äta godis. Ett lycka tillskulle inte skada! jag cykla hem kvart i 17 & så for jag ner till rocky pocky  fifaaan va bääst han var idag. lite stolt jag är över han nudå. Nu ska jag äta glass sen så ska jag cykla till molly , ska sova där inatt fast först innan sovandet så ska vi ta en promenix ut i skogen. sköönt skare bli. vi plankar som vanligt tåg till blge imorron. Kan bli kul . Sköönt att få träffa freddie. saknar henne redan <3 gumman du e bäst! 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback