ENSAM HEMMA!

heej jag sov hos jennifer inatt & vi somnade halv 3!  Oj vad vi pratade kom jag på nu. Var nog inte en ända tyst stund faktiskt. Vi vaknade 1 idag & det är helt okej väder ute tills vi ska kolla på film vid halv 3 kanske :-O Det blev värsta stormen ju! iaf så åkte jag hem vid 15 tror jag :-(  när jag kom hem packa jag min väska, jag ska bo hos pappa nu ett tag tror jag. Dammsög på rummet också :-) åkte förbi med sakerna hos pappa sen cykla jag ner till rocky. Det gick bra bara bra :-D På kvällen kom molly till mig & vi pratade mke & satt vid datan eller jag satt vi datan (a) sen kom jag på att det var lördag idag så vi gick ner till ica i regnet (y) Molly gick hem vid halv 11 tror jag :-(  såå nu är jag ensam hemma .. aya de är faktiskt ganska sköönt. Men pappa kommer nog hem snart! puss



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback