FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING IGÅR!!

Jag kunde inte uppdatera bloggen igår när jag skulle för det funkade ju inte!  men nu funkar det och nu uppdaterar jag.

igår va jag somsagt med jennifer och vi hade tänkt gå på "rock-festivalen" men haha nejtack! men vi mötte iaf linn,emma & teten så prata med dom , fast dom drog så jag och jännfa drog ner till donken. Vi var inte där nå länge så vi gick hem till mig & precis när vi nästan e hemma börjar det regna. Vi sitter väl inne ett tag fast sen kunde vi inte hålla oss nå längre så vi gick ner till hemköp , jag skulle ha naturgodis för jag har slutat ätit godis! NÄSTAN (a)  Jennifer skulle ha pengar till mobilen för hon har lyckats smsa upp alla sina sms igen -.- 3 gången nu!  & det spöregna så nör vi skulle gå hem vart vi något blöta även fast vi hade mitt coola paraflax! Så vi sitter inne & trökar tills det slutat regna, då gick vi upp till CG & kolla om de var nå folk där men det vare inte så möter vi linn,linda,teten & emma. Då är vi med dom & töntar runt lite. & sen vare fylleskallarna också wolfart(stavning?) & sompa e stupfulla så vi är väl med dom ett tag så dom inte skulle ramla ut i vägen och ... DÖ! hahaha de skulle i&försig inte skada om sompa dog XD  sen vart det en lång kväll ute. Men riktigt kul vare iaf.

Idag kommer mikkz till mig tror jag, fifaaan va jag saknar henne!!!!!!!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback