FREDAG/CRUISING/HEDEMORA

aaa fredag fifaaan vilken dag asså!  vaknade klockan halv 12 hemma hos molly tror jag. satt mig vida datorn. kanske till& med har skrivit ett inlägg om de ? xd haha! hejja linnéa. mm iaf såå var v hel sega hela dagen. vii bara slappa hoppa studsmatta ett tag som jag inte har gjort på år & dar! Vi åkte till Avesta för stefan skulle ha en bilradio tror jag & så vare rea på lindex så marian skulle in där :-D



jag inne på lindex

sen åkte vi hem & käka köööörv! & sen for vi i javelinen till sätra! fifaan va de blåste i bilen alltså :-O vi hade alla fönster nere & mitt hår blev helt phukat :-(


kingen "raggarhunden"


mollaaaaN

ralle,dennis,johan&johan satt på lindéns möbler muren så vi gick väl dit då. haha satt där ett tag sen vandra vi runt, eller vi gick till OK för dom skulle ha något att äta. satt på den gräsmattan ett tag. Ralle&Dempa hade ju väldigt kul åt mumindalen xd asså fyfaaan!! jaja sen gick vi till muren igen. Fast dom drog hem sen ju :-(  Jag och molly försökte leta på marian & stefan men dom hade ju draghit hem t hedemora igen. Men dom kom & hämta oss sen :-D så länge satt vi & åt ostkrokar & kittkatt xd


nå coola raggare ><


cruising*



Vi kom hem ungefär halv 12 & dåå åt vi donken sen halv 1 drog vi ut på stan med kingen. Kingen blev mobbad av linus & co :-(  såå vi drog. Sen busar vi lite med en kona (a) la den mitt i vägen .sssssssccchhh!


molly & the king!


1. gangster linnéa & konan


2. gangster linnéa har lagt konan i vägen!
3. gangster linnéa & molly springer & gömmer sig.
4. vi kommer på att det inte åker några bilar åt det hållet så vi flyttar konan till andra sidan!

sen går vi ner i svea för vi blev rädda för en skum bil, haha! sen kommer det någon och går där, shiit tänkte vi & sen när vi ska gå upp från svea så kommer han emot oss . aaaa!  men hej de var bara hettan :-O  liite skrajj jag vart där alltså!
såå jag&molly gick med hettan runt i hedemora. Vi gick till niklas & sa hej också :-D satt oss på lastkajen/fjortiskajen blabla vare nu heter! haha aja hade en bra kväll/natt som tusan. När jag kom hem dog jag på dirr. eller ah var hel flummig molly höll på att skratta ihjäl sig ;-O haha!


OJDÅ (a)


finns de nå snällare? :




Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback