GAAAAAALET!

hejsan hoppsan!

inatt sov jag hos molly. eller natt & natt det var ju morron innan vi somna. Först så skulle vi ut med hettan,majk,ditch&ake. såå vi gick runt i hedemora & ner under blabla. fett kul vare iaf. Sen tkt danchel att vi skulle utt på nibble för där vare läskigt xd men aa har aldrig hört någon klaga så mke som han ;-O tss men skyll dig själv danchel de var du som drog upp oss dit! Så satt vi där och kika utsickten. riktigt fint. Sen vare ner vi skulle också! Och då vart danchel riktigt speedad! jaja men natten/morgonen var bra.

När jag och molly kom hem skulle vi väl sova men då vare en jävla mygga inne på hennes rum så vi låg och slog oss till halv 7 kanske -.- Jag vakna 1 sen väckte jag molly. Nu har vi duschat så snart ska vi väl t hettan.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback