GÅRDAGEN!

Igår va jag med mollt då elle ah jag sov hos henne. Vi vaknade 1 tror jag (kanske jag redan har sagt?) men nu sa jag de igen ifall jag inte skrivit det. Jag försökte väcka molly men hon var närmast dööd! tillslut fick ja väl liv i ungen och precis då vare lunch. fiskpinnar & potatis :-D MUMS! efter det fixa vi iordning oss bl.a duscha. det var sköönt vill jag lova. Sen vare ba att vänta tills klockan blev 18 för då skulle vi till hettan & kolla på film med danchel & aaaake ;-))) vi kolla på snake on a plane tror jag den hette >< aja fett mke ormar! tror danchel älskade filmen enormt!!! Efter filmen strosa jag runt med hettan & molly på stan ettt tag sen hem & hämta pengarna. Jag & molly gick hem & käka pizza sen. hemmagjord , goott! molly slockna vid 22 & jag la mig iaf vid 00 men somna inte på ett långt tag. Minns inte ens om jag somna ;-O men ett tag iaf. Sen vakna jag klockan 9 av att bullen kom & då vakna molly mee!



sööta killarna :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

danchel rompa! :-*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback