GÅRDAGEN!

jag bloggade ingenting igår så skriver ett inlägg från igår :-D

dagen började med att jag vaknade halv 12. & det regnade ute.. såå fick bli en liten städdag, blev faktisk riktigt fint till&med så att mamma såg de :-O aja iaf så cyklade jag & maja till rocky en sväng i spöregnet. jag är så trött på regn nu, översvämning ju! -.- När vi hade vart hos rocky cykla vi till pappa & var där ett tag, fast det var ingen lång stund sa typ bara hej sen hejdå!  När mamma kom hem så åkte vi till hamre och kolla till hästarna där, dom såg friska ut! haha. Sen när vi kom hem vare bara att börja dunka musik & fixa sig. Molly kom till mig & det vart riktigt trevligt. vi åkte till blge klockan 19 tror jag. Jag & molly lyckades komma nästan längst fram i kön. Ida & becka kom & sen freddie & sofia. Dom flickorna är verkligen braa! Kvällen vart galen, tro mig galen :-O men ganska lyckad ändå! Jag lyckades tigga till mig en reflexväst (a)
puss




linnéa & molly



jag när jag kom hem

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback