GRATTIS MORMOR!

idag hare vart en helt okej dag.. nästan! sov ju hos molly inatt , sov till halv 1 sen vare bara att lyssna lite melody club & äta frulle xd sen cykla jag hem& bytte om , cyklade till rocky! det var en söt liten fågelunge som satt där inne på stallgången & jag kunde nästan klappa den :-O cool fågel iaf!  cykla hem & duscha sen for vci till mormor som fyller år idag :-D GRATTIS MORMOR <3  säger de igen "jag älskar min släkt" fifaan va kul vi har tsm asså xd helt siiikt! jag fick massage av moster K också , fett duktig hon är :-D  aa sen vare de dåliga , jag & mamma börja bråka. värsta bråket någonsiin :-( men de är löst nu som tur är ! hettan hjälpte mig fixa spotify idag , tack som faan brushaan! :-D <3 imorron drar jag& mölley t blge . men nu ska jag cykloa till mamma . puss

+ att MJ begravs idag på mormors födelsedag , blir lätt att komma ihåg :-D




den sööta fågeln !

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback