HÄRLIG KVÄLL!

Jag sov ju hos mollly inatt & idag åkte vi ut i skogen och plocka svamp & blåbär! först hitta vi värsta stället med massa svamp sen ba försvann alla svampar :'(  men sen hitta vi blåbär ist så jag gick & plocka de (aa sen vart vi helt slut så vi gick hem i strumpfötterna för vi fick skavsår iaf jag -.-  Efter det så åt vi & sen cykla jag hem , packa mina saker sen ner till pappa. var där ett litet tag sen cykla ner till rocky. longera han och det gick bara bra :-D sen hem & käka. fixa mina byxoor & dom vart fiina! Sen vare bara att leta någon rolig som ville ut.  vart stan med hettan ett tag sen olle sen molly emma också fastdom drog ner på donken så då vart ddet hettan & zippen men sen drog zippen & då vare ba hettan kvar! men nu ör jag hemma . puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback