HEMMA

nu mina bloggläsare är jag hemma & dom 3 dagarna har vart hur härliga som hellst.

Jag trodde att åka upp till vemdalen som de nu hette skulle vara helt värdelöst & såå på sommaren men de var ist hur skönt som hellst. på tisdagen vart de inge speciellt , vi var bara hemma där i stugan & packa upp & var trevliga med anders,ingela,liselotte,kristin & ylva :-D dom gör iaf godaste maten& liselotte bäst på att baka :-O  på onsdagen så åkte vi runt i fjällen & kolla runt. vi åkte ca 30 mil! Sen när vi kom hem var vi helt slutsålda så vi satt oss och kolla på pistvakt xd " jag han ju springa 30-40 meter innan bjärn fan fick tag på mä" ASG! torsdagen så vare ba att packla ihop allting sen gick vi ut på en fjällvandring med ylva :-D fan sikken utsikt alltså! jättefint vare. jag skulle kunna ha suttit på dendär kullen uppe på fjället hur länge som hellst! Sen har jag faktiskt lärt mig 3 nya ord !  expre,framgent & starva av ! så duktig jag är :-D det lönar sig att leva med familejen gruving ;-) i vinter ska vi dit igen och glida i slalombacken. LÄNGTAR! 

imorron lägger jag nog ut alla bilder :-D joo och sen blire svamp plockning med molly också.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback