HOLA AMIGOS!

Det här kommer bli mitt sista inlägg på 3 dagar tror jag :-O så berättar väl va jag gjort lite idag då. cyklade med en mobil till molly för hon har ju somsagt lyckats gjort sönder sin nokia! Men den jag kom med var tydligen låst till telia. suck! så hon lånade min mobil ett tag för att kolla sms. Sen cykla jag hem för att jag skulle ta rocky. Men de gjorde maja åt mig. TACK! & nu har jag försökt gjort en ny header igen. men jag lyckades inge vidare. Är liksom inte nöjd med den jag har nu.. men får jobba lite på de! Sen har det väl inte hänt så mke mer. Ska väl hem till mamma och packa mina saker kanske & så ni som har mitt nr får gärna messa som tokar tisdag,onsdag,torsdag. Nej nu har jaginge mer att skriva mer än att jag saknar mikkiz & att vi kanske ska på midnattstravet på fredag sen på lördag blir det jennifer i hedemora på nå skit xd om vi lyckas komma dit :-D puss hare så bra!




min header som vart helt usch!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback