HÖNSAN EN HELDAG!

blir inte lika mke blogg nu , liix sommarlov lev livet ffs eller som mikkiz säger liv levet!  så söt du är gumman ><  Jag och mikkiz somna typ 2 igår & så vakna vi 12. sooft. Vi fixa iordning oss & sen gick vi barfota till hönsan. satt där och sola ett tag fast sen vart jag uttorkad så vi gick hem & kirra vatten & käka en macka. Vi drog tillbaka till hönsan men denna gång med cykeln! haha så drygt att gå hela tiden tar typ hundra år innan man kommer fram. Iaf vi solade mer fast sen palla jaginge mer & höppa i me kläderna på & linus med sina fräsiga pilotisar xd såå coola vi ärå! Någon dag i mitt liv ska jag våga dyka/hoppa från 3:an! (kommer aldrig lyckas)  Mikkiz farsa kom förbi hönsan sen med massa glass . fifaan va gott de var! 3 päronsplittar :-D mikkaN drog hem klockan 18 tror jag *sadface*  men jag cykla till hästarna för att ta in dom & jag höll på att bli överkörd av rocky. Nej men nu ska jag dra mig till mollybby. saknar henne :'( <3



uppe från 3:an



micke& joel hoppar från 3:an

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback