I WANT LET THE SUN GO DOWN ON ME!

hejjsan hoppsan , nu skriver jag ett sött litet inlägg om denna dag!
igår gick jag & la mi astidigt :-O typ 00 fast somna inte försen ..hm 1. iaf så ringer adam vid 3 :-D jiii han har kommit hem från england nu! prata med han en stund , sen vart jag astrött så vi la på. somna om & sen sov jag till typ kvart över 12. Gjorde iordning mig sen gick jag till molly & flumma! haha fan va vi skratta xd jag var övertrött , lika så hon. Vi har setat och lyssna på massa gammal musik , bland annat livin on a prayer - bon jovi & i want let the sun go down on me - nik kershaw. Jag gick hem vid 17 kanske för skulle & träna rockyraket. Det gick bara tummen upp (y) & nu har jag käkat en korv med bröd. Det var gott! haha puss här får ni våra låtar ;-)





Permalink MUSIIC Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback