JUSTE BORLÄNGE VARE JU!

aaa molly & jag vakna 9 mm gött! gick ner & käka frulle sen fixa vi oss. eller vi satt & snacka vid frukosten hur länge som hellst. trevligt! älskar den familjen alltså <3 marian skulle till blge idag ocksså så vi slapp planka! vi åkte dit ungefär 20 över 11 & kom dit 12 kanske. & då gick vi på kupan ett tag. köpte tillslut ringar (jag&molly har kompis förlovat oss) & hennes födelsedags present & maaat :-D såg adam men då åt vi & ahn hörde oss inte :-(  sen hitta vi inte på han igen! Jesper skulle vi ju också träffa men han kom ju aldrig -.- 







sen ringde jag & väckte dennis :-D haha fifaan va nyvaken han va xd & jag sjöng lite ´för han! tss sen gick jag & molly till kv , tänk att vi hitta vägen dit & vi har bara gått där 1 gång :-D vi stanna & åkte lite på "karusellen" som dennis kallar den. fast sen  så gick vi till statoil & jag fick värsta skratt rycket. lite för lite sömn kanske ? haha iaf så köpte molly nappar & jag glömde bort att jag inte äter godis nå mer :-O  fan va sur jag vart :-(  MOLLY DU FÖRSTÖRDE MIN PLAN! sen kommer johan & dennis på moppen. skapligt niice vare iaf!


"karusellen"


regnbågen (a)


kv rondellen eller nå :-D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback