KANSKE SKULLE VARA BLOND!?

tjeeena jag glömde uppdatera gårdagen men iaf så cykla jag ju till molly & där somna jag så jag sov i 3timmar alltså till 1 då molly väckte mig. Hon slog en kudde i huvudet på mig-.- aja iaf så kom rasmus&dennis hit. roligtroligt! kolla på film & gick ner till donken en sväng. Dom åkte hem vid halv 22 tror jag & du cykla jag också hem. La mig 22 igår ;-O hihi tidigt men jag va astrött ;-O  elle jag somna halv elva sen vakna jag halv tolv så kunde jag inte somna om -.-

idag då, jag vakna halv 10 åt frukost & städade undan massa gammla & försmå skor som inte används , sen vart jag så trött så jag gick upp och sov ett tag till. Gud va jag sover hela tiden ;-O iaf så åker jag till vänndalen elle vare heter imorron & kommer hem på torsdag. Vill igentligen inte dit men aja bara 2 dagar linnéa de klarar du! så 2 dagar utan bloggning. USCH! Jag lyckades slänga min mobil i backen igår så trodde den hade pajat för de kom in massa vatten. Så uppnade telefonen & tog ur SIM-kort och batteri men sen när jag hade satt i de igen funka det inte.. men idag visade det sig att jag hade satt SIM-kortet åt fel håll -. -suck!  jaadu jag skulle nog kanske va blond! Men nu ska jag väl övergå till packning! har ingen aning om va jag ska ha med mig men jaja de fixar sig väl.

Julia filmen heter: ingen kan älska som vi

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback