MICHAELA ♥ LINNÉA = BÄSTAVÄNNER!

heejj idag kom mikkiz till mig & vii drog och bada på dirr. Olle & johan kom efter ett tag så vi hoppa i 13.37 :-D Efter de kom toti också. hahah & sen love&monder & senare dennis & erik. aja men dom drog lika fort som dom kom förutom toti & olle :-O men efter typ 10 min drog vi också. Mikk & jag cykla hem & käka , blev massa musik också xd haha!  sen drog vi ut barfota & både jag & mikkiz gick på nylagd asfalt . smarta_tjejer_94 !!  vi tog massa kort sen gick vi hem för våra fötter höll på att brännas upp :-( mot kvällen cykla vi till rocky och borsta av han sen hem & bada! fifaan va shäänt de var+ att vi nästan somna sen (a) aa nu är vi iaf hemma men ska nog dra ut snart igen. puss





















*


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback