NATTNING HOS MIKKAN!

ursäkta än en gång, fan va jag är sämst på att blogga nu!  kan bero på att jag inte hinner och att jag e lite deprimerad. Men de fixar sig nog. Gör så gott jag kan iaf!

sov hos mikkiz inatt. Vi åkte hem till henne 19 & såå satt vi oss vid datorn ett tag sen gjorde vi kvällsmat. Sen gick vi ut i´mikkiz hus & läste typ alla tidningar vi hitta XD  fast sen fick jag nå ryck & tyckte att hon skulle klippa mitt hår men hon vägra och jag fick inte för simon :-(  mitt hår e sååå slitet! jaja iaf sen så bestämde vi oss för att kolla på wallander. älskar dom filmerna <3 sen skulle vi sova men vi var inte nå trötta så vi satt på F.O.U också som vi kan ruplikerna utatill! hejja oss :-D Sen somna vi vid 3. 

Vi vart väckta 9 imorse så vi gick upp & käka frulle sen in i huset igen så somna vi. vi sov till 11 då mamma ringer och säger att vi ska till banken. Men när jag kommer hem så är hon ute i skogen -.- men ska iaf dit snart tror jag eftersom att dom har öppet till 18 :-D 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback