ÖVERSVÄMNING

aa då har man nästan precis kommit hem från borlänge då. Jag åkte dit med molly 13.36 (a det gammla vanliga tåget. vii plankade så klart , det är de vi är bäst på!  det är ganska mke som har hänt på kupan idag ><  först träffar vi freddie & sofia ? (visst vare så (a) sen springer vi efter aarcus så vi trffa han, linus & nypon ? säger bara en sak , LINUS HATAR MIG & MOLLY xd rasmus försov sig ju , ganska sadface jag vart :-(  iaf sen mot slutet så satt vi oss på donken Så kommer 3 killar & den ena killen pratade roligt & jag härmar alla som pratar roligt. Jag evt inte vrf jag säger iaf förlåt :-( han mördablicka mig sen vart vi värsta bra kompisar xd haha ! trevliga killar dedär alltså :-D Efter donken gick jag & molly till lager , där kommer en kille och frågar:
- ööj du ? min kompis undrar om han kan få ditt nr!
- jag ba : haha jo visst , 076 ..


tss sa ju att det var mke som hände idag xd men helt okej dag asså! men det regnar som fan & det var översvämning i blge ju :-O fick inte träffa älskling ju! aja hare bra puss :*



rosa & oranget nagellack som jag köpte idag



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback