&SEN IDAG DÅ!

lördag ... jag vaknade halv 2 idag, rekord för detta lov!  satt mig vid datorn för molly sov fortfarande. hon sov till 2 tror jag. iaf såå har vi bara tagit det lugnt odag. olle vela at vi skulle hänga med ut ett tag idag & det gjorde vi. Så gick vi upp på stan. fanns lite folk iaf. jag&molly satt oss på staketet vid CG för olle dissa oss fast han kommer lika fort tbx :-D sen kommer david också. Grymt längesen man såg den eliten!  fast nrä vi kom till lagondola fastna dom där så jag & molly drog in på sötta & köpte festis. Sen hem & packa mina saker, drog hem sen ner till rocky. Nu är jag hemma & är helt sluut. verkligen helt sluut. tror jag stannar hemma ikväll om jag inte drar till  lanarna ett tag , får se men tror inte de!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback