SOLEN HITTADE TBX!!!!!!!!

ååå så var denna dag snart avklarad. Jennifer kom in till mig vid 14 & då gick vi ner till donken & käka glass. ovanligt?  tyvärr inte :-O satt där & prata om allt & alla. Sen kom emma,teten& pandash! iih så vi satt oss vid dom :-D underbara ungar dedär alltså! Sen drog jag & jennifer. Vi satt oss på en parkbänk & snacka men då kommer emma,teten & pandash igen. Vi går med dom upp på stan. Till centrum. Hahah! Jonte & birk? tror jag de va som kom. Jonte hade ju skaffat sig en snygg cykel alltså xd Linda & sandra kom också. Stog där & snacka liite. Jag & jennifer gick hem vid 16. Satt oss vid datorn lite , fast vid 17 skulle jag ner till rocky så då moppa hon hem. Jag e as trött iaf så ska väl lägga mig i tid idag tror jag. Kan åtminstonä försöka (y'  Det blir att åka på ung 08 & the voice med molly 15/8 :-D Imorron ska jag nog ringa t mikkan också få se va hon gör. púss  jag älskar jennifer!





teten,emma&pandash

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback