TIDSFÖRDRIV!

senaste
1. Mening du sa; nej det tror jag inte.
2. Personen du pratade med; mamma
3. Du fick sms av; molly
4. Du kramade; molly

Idag
5. Kläder; underkläder,jeans leggings,tunika,sjal
6. Bättre än igår?; dagen har knappt börjat

Imorgon
7. Är det; måndag
8. Planer; kanske träna

Favorit
10. Nummer; 7
11. Färg; alla färger <3
12. Årstid; sommar ffs!

Frågor & svar
13. Saknar du någon?; finns en hel del!
14. Humör för tillfället; trött som fasen
15. Det första du gjorde i morse; stängde av alarmet
16. Vad åt du sist?; macka
17. Vad irriterar du dig på?; just nu m-m-myggjävlarna!
19. Vem tänker du på just nu?; rasmus
20. Tror du att personen tänker på dig med?; haha idono
21. Vart reste du sist?; hm reste & reste asså semsester? typ åland ? xd
22. Vad gjorde du igår kväll?; datan
23. Liknar du din mamma eller pappa?; pappsen
24. Ler du ofta?; enligt alla jaa ;-O
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet); kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?; kan du ge dig fan på
27. I vems säng sov du inatt?; min för första gången på länge
28. Vilken färg har din tröja?; svart

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?; nix
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?; ja-a-då
31. Gråter du när du skadar dig?; nej jag gör ju inte de.

Lycka
32. Är du en glad person?; haha du tror , jag vet att jag är :-D
33. vad gör dig glad?; alla andra som e glada :-D
34. Önskar du att du var lyckligare?; amen ge dig, det är som de är ! LEV LIVET
36. Kan musik göra dig glad?; haha jag klarar mig inte utan musik så ja!

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ?; ja
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de?; ja
39. Har du en flick/pojkvän?; nej
40. Är du nöjd med det?; -
41. Är du kär?; nej


Hat
42. Vem hatar du verkligen?; hatar nog ingen riktigt
43. gjort en hat-lista?; hm aa när man var liten & dum
44. Är du en mobbare?; haha njaa
45 Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta?; joru
46. Har du blivit sviken någon gång?; för många

Skolan
47. Gillar du skolan?; tror jag inte
51. sämsta ämne?; engelska
49. Har du spytt i skolan någon gång?; ne
50.Är skolmaten god?; linnéa käkar allt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback