BORLÄNGE !!!

heeeey!

sov ju hos molly inatt & de var himmlans trevligt :-D först var vi ute & gick i typ 2 timmar. Det var sköönt. Vi mötte ida,becka,mirre&jenni på mopparna , dom hade vart till västerby för att palla jordgubbar men dom var fortfarande vakna dom som äger jordgubbarna xd haha! När jag och molly kom hem åt vi macka sen upp och chilla på rummet. Vi hade tänkt att vi skulle lägga oss senast 1. Men aa vart de så elle. Dennis ringde till molly & jag kunde inte sova så satt mig vid datorn ett tag typ till 3. sen stängde jag av & då ringde tobbe så snacka me han ett tag!  sen somna jag.

idag åkte vi tll borlänge med de vanliga tåget 13.36 som vart försenat till 13.55 -.-  iaf så planka vi dit , asså shiit va vi e bra alltså HAHAHAHA! när vi kom fram gick vi till H&M , molly skulle ha nagellacksborttagning ;-) sen vart de donken & v'nta på freddie & dennis! jag skulle beställa vatten idag men de fick man visst inte. För då lädde man köpa någonting också. så jag dampa låss på kassörskan ;-O cepe! vi gick ut och satt oss & då kom freddiiebabe & efter ett tag dempa & johan!  sen hängde freddie me oss hem till hedemora igen & vi lyckades planka oss hem igen (aa' 5 ggn nuuu!!!!!  i hedemora vart de donken igen , shiit va dåligt ;-O men drog hem efter en sväng på stan!




johan & freddie



molly & dennis

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback