CHILL DAG HOS MOLLY!

Nu r jag hemma från molly , eller kom hem för en 2 timmar sen men aa (a  iaf så har vi väl mest tagit det lugnt idag. När jag kom dit satt vid datan ett tag sen vart hoin hungrig så vi gick ner till donken. Satt där i en timme tror jag. Detvar lugnt där idag , ganska tråkigt. Men jag gjorde pappersflygplan :-D hihi! Sen drog vi hem & direkt när vi kom hem så somna jag i mollys härliga säng! hon la sig på soffan stackarn. råkade ta upp hela hennes 1.20 säng. sov i en timme. Marian k& stefan kom hem från NY idag . Molly fick massa finfina saker! lite avis man vart på channel örhängena :-O  mennu ska jag gå & käka innnan jag döör!



mollaa pussar på bulliikatten

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

varu verkligen tvungen x_x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback