01.06

Nej nu väntar sängen , jag börjar bli lite trött faktiskt (a)  fiinns inte ett piss att göra här heller. Det regnar fortfarande , usch det har gjort det hela kvällen nu juu :-( jennifer lämna mig i detta svinkalla land & flög till turkland ju ;-O  Men molly kommer hem imorgon, då blir det att vara med henne så fort hon kommer hem. Hoppas jag sover där också. Sen på söndag äre fotbolls titt.

HEDEMORA-LUDVIKA

igår kom det fram en kille till mig & fråga om jag möjligtvis hade en krona att bidra med till en tändare & det hade jag. t.o.m 4 kr tror jag det var jag gav han ;-O bara för det så vart jag underbar enligt han :-D hoppas du fick din tändare eller var det nu va du skulle ha ;-)  haha . nej nu ska lilla néa sova. Konstigt nog kallar pappa mig néa fortfarande ;-O  jaja ganska gulligt iaf >< haha!
sovgott, godnatt <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback