9-0

HAHAHAHAHA , kan ju säga att vansbro var mindre bra på fotboll ;O  9-0 till hedemora , men grattis grabbar :D 
idag har det regnat hela dagen & det regnar fortfarande.. suck! Vi hade ralf i matte idag! fan va vi räkna måste jag säga. Vi klaga , han gick och hämta glass åt oss ><  säger bara en sak , KLAGA SÅ FÅR NI GLASS ;))  sompa har roligt skratt så satt & skratta åt det på matten & oliver . Ralf var också kul! men det var roligaste mattelektionen hittis (y) På hemkunskapen hade vi städprov -.- såå tråkigt. men jag,sompa&mikkiz gjorde det ganska kul ändå!!!!  vi käka fika, haha ah vi kallas matvrak i våran klass , om man bortser från emelie då. men jag & sompa vinner nog de hela ;))  Ville bara säga att imorron är det fredag sen äre helg :D  och på onsdag SOMMARLOV!  fifaan va sooft . aja ska gå till min kära häst nu i spöregnet.

puss :*



jag saknar dig älskling </3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback