ÅLAND ; FREDAG! *

Naej shiit sicken skiit midsommar det vart! kasst väder då jag inte kunde ha klänningen jag hade planerat!!!!!!!!  aja vart väl jeans leggings och nå annat jag hitta i bagen. Sen hade jag ont i hela kroppen , vet inte om det kan vara att jag är ovan att sova i en stenhård säng i en husvagn? Eller så håller jag på att bli sjuk.. Dagen vart lite som igår , bara en massa tv & film!  a förutom när vi åkte och kolla när dom reste midsommar stången & fikade vid gästhamnen.






jag fick värsta hemlängtan idag, inge internet och jag var påväg att döö , eller ännu värre ingen mobil!!!!!
men blev att kolla SVERIGE-ITALIEN. italien vann dock med 2-1. Men nästa tisdag då jävlar vinner ni!!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback