ÅLAND ; MÅNDAG! *

Vi åkte vid 14 från hedemora & resan var helt okej! eller ja om man bortser från majas gnäll, "är vi framme snart?" värre än donken reklamen. HAHAHAHAHA! vi kom fram till Grisslehamn 18.30, vi strosa väl omkring där omkring lite tills båtfan kom.



Båten kom ca kvart i åtta. När vi kom på båten gick vi & åt på engång, mos&köttbullar. mat , min starka sida ;-) Efter maten gick jag&maja runt liite och kika. Det var sämst väder så gick inte att sitta på soldäck :-( & linnéa vart sjösjuk , blir aldrig det men denhär gången minnsan. Shoppade iaf en toblerone & pez refill :-D Sen checka jag & maja på film ett tag.





M som i Maja







jag mådde dock inge bra efter båten ;-(


& gratis sms:en funkade inte på Åland. så jag får leva utan mobil i en vecka. gr8!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback