BLOGGFIXAT HELA DAGEN!

tjollahopp!  nu har jag fixat och donat med min blogg hela dagen. det blev skapligt bra iaf. Ah det var ju första gången så jag är väl ganska nöjd :-D  en till bra grejj är att det bara rullar in fler och fler bloggläsare!  hihi :'-)  var hos rocky nyss och det gick super , mötte några snygga killar i bil igen mikkiz ;-)  haha joo sen när jag ska cykla hem så ska det självklart börja spöregna!  blir inge matsbo för min del iaf, det regnar och jag är pissförkyld -.-  hatar!!!!  imorron ska jag sova hos mikkiz ute i hennes hus som hon har flyttat ut till , värrsta myys!  haha måste bara skriva om helgens konversation.

sompa: va gräset är blått iår.
jag,jenny,emelie: asg!
sompa: dom borde klippa de så det blir grönt igen.
jag,jenny,emelie: asg!
jag: john vilken färg har gräset?
john: grönt?  jag är väl inte dum heller :-O
jag: haha okej , sompa säger att det är blått
john: haha men han är ju dum!

sen på måndag åker jag tyvärr till åland mina damer & herrar i en hel vecka , då blir det inge blogg :-(   men hoppas ni klarar er ändå mina små söta :-D  jaja nu vare väl inte så mkt mer.

puss:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback