DET SER MÖRKT UT..

Sov hos bb inatt , vi skulle kolla på film. Jag somna (a)  Det är jätte kallt ute.. det var sommar för 1 dagar sen & nu äre svinkallt! Just nuspöregnar det också!  Idag fick jag reda på vad jag kommer få för betyg i idott & det blev samma som förra terminen.. VG!  aja det får duga då. Åsa var jätte snäll & bköd på kakor & saft på svenskan idag´+ att vi sluta en halv timme tidigare :D  vi slapp också studier så vi sluta 2. Wihihih känner att denna vecka är så seriös ;o Jag ska & kika fotbolls match sen , men det ser skapligt mörkt ut just nu ;o det SPÖRGENAR & jag menare SPÖREGNAR!  faan. aja får väl ta mitt röda paraflax :/  om jag inte kommer så får jag väl säga lycka till grabbar!!!! 

puss :*


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback