EN DALMATIN, FLERA DALMATINER!!

nu har jag kommit hem igen. hm jag & mamma tjaffsa om vad det heter:  en dalmatin , flera dalmatiner tycker jag att det dska heta men enligt ordboken mamma heter det en dalmatiner , flera dalmatiner :S  snälla det låter hel skumt ;O  aja jennifer blev sjuk så det var nära att hon kanske inte blev med till falukalaset imorron, men hon kanske blir med det ändå. DU FÅR INTE BLI SJUK!!!!    jag är iaf inte sur längre :D:D  men jag har räknat ut att jag inte kommer kunna sova en blund inatt , eftersom det är studenten idag & då kommer det vara röjj på stan som faan ;ooo men ska gå till mamma nu&hjälpa henne med maten :D  YEAH MÄSTERKOCKEN LINNÉA !   men hare bra alla sööta ,

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback