GRATTIS BELLA!

idag vart vi väckta klockan 6 av anna , vi skulle sjunga för bella innan roger åkte och jobba, så vi spreng väl in. sjöng för bella. GRATTIS BELLDOZER 12 HELA ÅR JU!!!!!!!!!!!!!  fick massor med fina presenter.  Mikkztaa & jag gick ut & sov igen. sov till 10 då mamma ringde mig. där fick jag lite damputbrott , men det behöver vi inte prata om >__<  vi har barit tagit det lugnt idag, städa huset för flcikorna skule till sin padre. nu sitter jag hemma & väntar på att klockan ska bli 16 då jag ska va med jennifer. Hon åker till turkland imorgon och blir där i en vecka. Linnéa åker tilll Åland och blir där i en vecka så vi kommer inte ses på skiitlänge :'( blir lite ledsen i ögat där.

bella du får denna låt av mig xd bara  för att jag tänker på dig när jag hör den!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback