HAJENHAJENHAJEN

Efter skolavslutningen så gick jag & mikkiz till rocky , fixa allt hos han!  sen hem. Vi bestämde oss för att kolla klart på hajen som vi inte gjorde igår. Efter den somna jag medans mikkiz kollade på lite sener i filmen. Fast hon somnade också sen. Vi sov i 2 h och filmen hade tydligen gått om , så vi kollade på den igen xd hah! Sen kom alla gäster vid 17 då vi fikade, bella fyller år på torsdag! Mikkan änd I busade lite. Vi försökte tejpa fast bellas dörr , men vii lyckades inte. Lite bittert där , men det kunde ha gått (y)


bellas dörr



 

Sen cykla  Jag, mikkiz medans erika åkte moppe upp till RP men erika svek oss vid korsningen :-(  haha! Köpte choklad och chips , måste ju fira vårt sommarlov ju!  Sen vart det Patrik 1,5 & F.O.U haha våra favvofilms :-D


såhär såg jag ut när vu cykla till RP

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback