HEMMA FRÅN BLGE!

aa det vart ju så att jag & molla åkte till borlänge idag. Jag vaknade 11 av att det var en geting som surra i mitt öra. shit va rädd jag vart! nej nu hatar jag sånna efter att jag blev stucken :-( Vi plankade tåg dit iaf. Först satt vi inne på toan sen flytta vi oss och satt oss ist. Vi låtsades sova ;-) När vi kom till blge så mötte vi dempa. Satt oss på donken´. Sen gick vi runt en sväng i borlänge för vi tänkte gå till KV. men dennis den jäveln kunde inte vägen juu! ERKÄNN! men vi gick tbx till kuppän. & kalle kom efter ett tag. nej har aldrig gått med en person som går så jävla fort någon gång ;-O ayaah satt på donkaaa ett tag sen drog vi ut fast dom tkt det var för varm så vi gick in på ica. Jag köpte festis kaktus lime! gottigottgott. Dennis köpte jordgubbar som vi sen hade krig med utanför donken. haha han vart rööd (a) Det var en kille som åkte med moppen i drive innnen & han fick inte igång den sen så han stog där och tröck & tröck på elstarten men den starta inte. Så det hade vi ganska kul åt , HAHAHAHA! Sen bestämde vi oss för att gå till KV & så vart det. det var inte direkt den kortaste biten. Men vi kom fram tillslut! Johan kom på moppen & Rasmus cykla efter. Vi drog till statoil! haha. joo sen for vi hem. när vi kom hem skulle jag & molla bada, men de vart kallt :-( 



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback