NATIONALDAGEN &FALUN

aah det var ju så att jag,jennifer,elina,sofie & linn åkte till falun igår. Vi tog tåget halv 12. När vi kom upp till falun drog vi direkt in america pizza , käka där sen leta avslutnings skor till soffe. Hon hitta ett par skit snygga (iaf vad jag tycker) :D Sen vidare in på toan, fixa håret liite (a)  haha, jennifer skulle ha nylonstrumbyxor också så vi kika in och ut mellan affärerna för att hitta på några , tillslut så :))  vi gick in på kicks och jag spruta parfym på mig (ovanligt). Sen gick vi lite fram&tillbaka. Men det var faktiskt helt okej kul. Men man var skapligt trött i bena & ryggen efter 9h. & jag hade så sjuukt ont i halsen. Kunde inte svälja. menmen nu har det typ gått över. Nästa år åker jag & jennifer dit igen. Men då ska vi se till att det blir ännu roligare. vänta och se ;))    aja här kommer några bilder sen igår. Snodde dom av soffe , vart inte så många .

puss :*


jennifer,elina,jag


jennifer, star of mekonomen :D


elina


linn & jag helt klart bäst på att sjunga ;D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback