NU HAR JAG FAKTISKT UPPDATERAT!!!!!!!!

guud vad dålig jag har varit på att upppdatera , men nu gör jag det iaf :-D  har vart sånt underbart väder så har inte haft någon lust att sitta inne vid datan. sov hos jennifer igår, vi ahde jätte kul & stekte hela dagen :-*  Jag sitter hemma hos molly helt ensam. Hon är på p & l och gissa om man är lite avis? :-O  aja längtar efter henne nu iaf , ska bada när hon kommer hem vid 03.00. Nästa år blir det P & l för min del också :-D hm idag drog jag & badade med gabbarna. Först drog vi t hönsan , men där vare inge kul folk. Sen cykla vi till Matsbo, där vare skapligt roligt folk iiaf :-D Jag & johan simma över hela sjön , vilket jag nog inte gör nå mer iår :-O Nu tror jag att jag ska gå ut & lägga mig på gräsmattan & messa luite. är så sjukt varmt här inne! men vi höres . puss!





Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback