ROCK FUCKERS ROCK!

amen heeey! 

vaknade 8 , skulle vara nere vid b-sjöliden halv 10. Erika kom till mig vid kvart över 9 :-D  vi tog sällis dit. jaaa det var väl helt okej roligt (y)  Efter det skulle jag,mikk,isac,younes gå till sture för att kolla på deras sturespektakel , men nej det fick vi inte för surkärringen själv -.-  suck asså! kan hon aldrig vara glad?  aja vi gick till vasa ist då. Käka sen vare bara att vänta 1&en halv timme. Fast jag & bb drog ner till ica och shoppa choklad :-D vi slutade typ 14 idag. skapligt soft och imorron är det liksom skolavslutning :-O  faaan va sooft!!!1   Sover hos mikkiz inatt också så ska väl packa min saker , sem cyklar jag dit! 




Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback