SKOLAN & DET ÄR STEKVÄDER!?

Då var det måndag igen då, vill bara säga att helgen har vart så grymt kul. fredag,lördag,söndag! kan det bli bättre :D nästa helg kommer nog också bli super. Hur ser denna dag ut?  joo fint väder & jag är glad. Ska väl gå till skolan snart. Går till klockan 16 idag, vilket jag inte diggar. Menmen, efter skolan ska mikkiz hänga med mig hem. Åke hade visst någon "idé" han tyckte jag/vi skulle göra, fatta inte riktigt vad han mena. Men aja säkert att jag ska klippa gräsmattan eller nånting!!  men ska väl iaf dra hem dit & checka vad "idén" är , sen går jag&bb till hönsan & badar. 

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback