SKOLAVSLUTNING!

skolavslutning & bilder kommer lite senare , min kamera hade slukat batteri så kunde inte ta några kort. Men Jenka har kort på oss 2 sen snodde jag Mikkiz kamera och gick runt lite. Hihi bästa fotografen juu :-D 

När jag och mikkiz kom till skolan på morgonen så drog vi på dirren till (vågar jag säga det?)  haha kyrkogården & snodde en blomma (aa fast det var inte från någon grav så var lugna , vi tog från en buske bredvid en grav :-O  fyy på oss. Men det var min idé så skäll på mig... haha vi gick tillbaka till skolan, mitt hår var blött så skulle torka det under handtorken på toan. Då var det helt platt :((  men fixa till det lite iaf. Vi fick våra betyg . Ganska nöjd faktiskt, mina betyg såg ut såhär :

Bild : G
Engelska : G
Hemkunskap : VG
Idrott : VG
(nästan MVG)
Matte : G (nästan VG)
Spanska : G
Biologi : G
Fysik : G
Kemi : VG
SO : G
Slöjd : VG
Svenska : VG
(nästan MVG)
Teknik : G

I kyskan fick jag faktiskt gå fram & ta emot diplom med dom andra som hade vart med och kämpat i vasaklassikern , bra jobbagt pojkar & flickor! <3  Men nu är det iaf sommar lov !  jisses va sköönt! 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback