SOVA HOS BB!

hejjsanhoppsan, hemma från skola & ridtur. nej men skolan har vart soft idag , vart somdagt ingen profil så jag och bb hade 3& en halv timme. JÄTTE KUL! eller inte. vi gick ner till ica i regnet & min frilla förstördes . BUHU! aja efetr skolan så drog vi till rocky , mikkiz min käre bästis fick rida han idag & det gick super galant! :D  inatt ska jag sova hos mikkiz´, det ska bli skojj. Såå inge mer blogg fdör min del idag! nu på eftermiddagen vart det faktiskt ganska fint väder ju :-D men det kommer nog bli fult snart igen :( imorron blire fotbolls titt med mikkiz & isac, VAIK-HEDEMORA.

puss :*



dagen outfit:
baslinne- gina tricot
jeans leggings- gina tricot
skor- sko huset
bikini- H&M

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback