SOVA PÅ BALKONGEN!

michaela & jag skulle tälta igår , vart det så? nej före när vi har hömtat tältet & allt & ska sätta upp det så finns det inga pinnar eller nånting -.-  aja men vi sov på balkongen ist :-D  idag har jag & mikkiz lyckats med allt!  först blir jag stucken av en geting. Sen hitta vi en drunknad fågel i badkaret. Vi höll på att bli påkörda av en bil. Idag har vi inte gjort så mkt faktiskt . först va vi i stallet sen cykla vi till matsbo för att bada , men det var inge kul folk där så vi cykla till hönsan ist. men inge kul där heller så vi drog hem & fixa oss , sen kolla vi på fotbollsträning. Träffade Jennifer,Elina&Emma. Hade kul med dom :-D <3 Efter fotbollen cykla vi t hönsan, men det sög också -.-  så vi gled till mamma & plocka ihop tältet sen for mikkaN hem! :-(  men vi har haft det bäst. vid 22 drog jag & mötte molly så var vi ute en stund, Love & Johan kom också. Haha linnéa hade skojj med Tim,puttztr & andreas . haha. imorron blire jennifer & sova hos henne.


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback