STÄÄÄÄÄÄDAAAA!!!

idag har jag städat stallet hela dagen, shiit vilket jobb helt slut är jag.. Björkis bjöd på pizza & tårta , linnéa åt inge tårta men tack ändå :-D Det vart riktigt snyggt tillslut iaf! När jag kom hem var jag dyngsur för det regnar 24/7 -.- jaja jag packade min fina resväska. fan vad mke saker jag ska ha med mig. Helt sjukt , men jag vägrar ta bort nåt för det är nödvändiga saker :-o sista ridskoleritten för min del idag. fick träffa mikk bb. Fifaan va vii e hyper asså , shiit va jag älskar den bruden asså!  nej du e inte bara lite bra du! hihi , nu ska jag vara borta i en vecka och sakna ihjäl mig efter alla underbara.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback