TRÖTT!!!!!!!!!

fyfaaaan vilken dag!  klockan är bara 15 och jag är helt slut.. väcktes klockan 10 av mamma. Gick upp och fixa frulle. Sen vart jag på värsta "städa hyper göra mamma glad humöret" så jag har faktsikt :

bakat kladdkaka
diskat
städat majas rum
städat i huvudtaget
plockat blommor


jag tycker att det är drygt att städa 1 rum , hur är det då att städa hela vårt hus :-O  jag städade 2 rum av 8.  usch fattar inte hur dom orkar städa hela huset. jaja jag gjorde mamma glad + att jag får pengar för det :-D ikväll vet jag inte hur det blir, men antagligen bara soft. Det är ju ingen unge som är hemma ju :-(  molly är i örebro, mikkiz är hos sin pappa,jennifer åker till turkiet, jenka är hos sin pappa. jaja får roa mig själv! 

lite bilder sen jag var med jennifer,soffe,elin,linn igår.









Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback