BB HELADAGEN!

efter skolan följde mikkiz med mig hem somsagt, vi orkade inte sista lektionen så vi råka dra..  stackars oss!  iaf så drog vi till hönsan på dirr & det var värsting stekvädret ;))  bb vela inte bada med mig idag ;(( men jag hade kul med babyboysen ist!  sompa,isac,tobbe,gurra,zippen,micke,marcus,linus,joel,oliver & sen vare säkert fler >< hah!  jag bättra på brännan idag & mätte med alla andra , vem vann? :L:L:L:L:L  hihi !  nej men dagen har vart hur härlig som hellst. jag & bb drog hem vid 18 & bytte om, sen cykla vi ner till fotbollsplan & checka träning :D  blev inge bilder fr¨ån badet idag tyvärr, inga stekbilder idag & hopp från hopptornet :/  men någon annan gång lovar jag..

puss:*



fotbollsträning



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback