100 %

hejjsan hoppsan! 

åsså vare skola idag igen då .. har inte kunnat sovit inatt. Sov med uppen balkongdörr , men det hjälpte ju inte så imorse vare svinkallt :o så jag tog på mig värsta varma kläderna, jag häll på att dö i skolan idag!!  meen solbrillorna va med iaf (a)  hihi!  alla har vart jätte depp idag förutom jag , jag har vart hyper glaad :D  men iaf så tkr jag synd om dom som är depp åtminstone mikkiz , hon tkr jag mest synd om :(( <3  hooppas allt löser sig...  jag har ju bestämt mig för att vara 100 % i skolan denna vecka , vilket jag tror kommer gå super för första dagen är redan avklarad :D  idrotten idag var den roligaste på länge. Vi hade vikarie. Jag tänkte attt de kommer bli skit tråkigt eftersom det alltid är det med MARK! men nejdå det vart helt tvärt om . Vi spelade iaf fotboll & jag var bäst på plan, vem annars ? :L    Sen har det väl inte hänt så mkt annat roligt tror jag, joo jag gör ännu ett till armband på slöjden .. mitt 4 kanske ? (a) hihi ! ikväll blir det ut & gå igen sen bada i matsbo , sååååå kul!   men nu ska jag ut i det underbara vädret. men hare så bra.

puss :*



en av mina outfits igår ! :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback