BADABADABADA!

såå duktig jag är på att uppdatera , men det har vart sånt himmlans fint väder!  inge dator då tack!  iaf så vakna jag 11 hos jennifer , då vakna hon också. Vi vaknar alltid samtidigt;O vi drog ner & käka frukost , sen ner til sjön. Sola ett tag fast då fåt jennifer sms av soffe att vi ska in till stan & käka lappens glass & bada. Jag hänger bara med till lappens sen skjutsa jennifer mig hem. Cykla ner till rocky & fixa iordning där.  Sen hem till pappa och säga att jag sover där. Sen till mamma och vänta på maja så vi kunde gå ner till Hönsan & bada. såå skönt i vattnet. Hem 6 vidare till nästa stall. När jag kommer hem därifrån käka jag sen mötte jag becka & molly. Vi gick till hönsan & det var fett kul :D imorron blire ännu mer bad . men hare så bra & jag längtar till helgen .

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback