BORLÄNGE&BÄSTIS :*

onsdag;   skolan var helt okej , var jävligt trött ;oo  efter skolan gick jag & mikkiz hem till mig, packade mina saker jag skulle ha med till henne. Sover hos henne inatt. Vi väntade på att roger skulle komma och hämta oss. När han kom skulle vi hämta bella & elin. Sen vare bara att ge sig av till borlänge :D mke kändisar på kupan idag mee!  först mergim sen erika& malin inne på h&m , sen oliva ´& sist adam ><  haha adam hängde med mig och BB hela kvällen sen :D blev bara 3 saker för min del.

gladiator skor- skohuset
t-shirt- ginatricot
hårspray- H&M


när kupan stände gick vi in på donken & käka. Det börja spöregna och blixtra!  sen vare bara att fara hem vid 21. När vi kom hem la vi nästan oss på dirren men mikkiz låg och babbla till halv tolv -.- haha nejdå de är chill bästis :D tack för dagen den va lite bääst!

puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback