brillzen påååå!

sooolen !♥♥♥       vakna av att solen stråla in såå fiint genom fönstret. häärligt :D  klädde på mig åkte till hamre , hoppade & de gick super + att jag fick träffa mikkiz, sakna henne även fast jag träffa henne hela dagen igår. Sen åkte jag hem & åt sen vare bara attt tagga till nästa stall. Rocky e halt & han har hovböld som vi gjorde hål på så all var rinner ur. usch :( aja nu e de fixat. nu har jag bytt om & ska gliida ner på cykeln till molly. Sover där inattt.

puss :*


dom 3 jag har köpt detta år "solbrillznojja" som molly kallar det. undras hur många jag har i slutet av sommarN ? :O

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback